mia-

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Mia - 5 januari 2013 11:34

Livet rullar på. Jusst nu är det dock väldigt mycket. Tänker mycket. Ska nog ta mig en promenad och rensa skallen.


Lyssnar på radio play. Kom upp en gammal låt. Första texraderna högg mig direkt.

Väskan var packad och huvudet var fullt
Jag reste en morgon för spänningens skull
Iväg - och allting i världen var nytt
Jag såg mig i spegeln och såg någon annan


Precis så känns det jusst nu. Jag är på väg någonstans. väskan är packad.

Jag reste iväg för 8 månader sedan och nu känner jag inte igen hon som ser tillbaka på mig i spegeln.

 

Jag är så otroligt glad. Det går inte att beskriva. Har en helt ny kroppsuppfattning. Jag känner mig som en unghäst som inte riktigt vet var hon har sin kropp. Lite valpig.

Jag försöker dra ut kroppen. Försöker att hitta lite kondis.
Inte det lättaste men gör ett försök ialalfall. Krälade omkring här hemma på golvet igår med deverse övningar. Skrek, skrattade och fåsade haha. Anna bara skrattade åt mig.


Senare idag blir det stallet. Ska pyssla med sweet och sedan blir det att åka till stjärholm med Elin. Ska bli intressant o se vad flickorna är sugna på.


Ja ja jag lovar inget, men kanske kommer bloggen igång. Men bara kanske ;)

Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards